حسینحسین، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

حسین مامان و بابا

23 هفته و 4 روز

1395/3/25 12:2
نویسنده : مامان
234 بازدید
اشتراک گذاری

یک ماه گذشته رو حسابی استراحت کردم و مراقب بودم امروز دوباره امد برای سونوگرافی تا بررسی کنن که خونریزی بند اومده یا همچنان ادامه داره 

متاسفانه خونریزی هنوز بود با اینکه کمتر شده بود ولی اون چیزی که تو معده نی نی بود دیگه هضم شده بود همین طور دکتر به نشت کیسه اب هم مشکوک شد که طی بررسی بیشتر گفت چیزی نیست و طول دهانه سرویکس هم 4 سانت بود و اندازه بود

ولی حسابی حالم گرفته ست و ناراحتم یعنی میتونم تا اخر بارداریم و ادامه بدم یا حسین جان زودتر به دنیا میاد؟! طفلک یاسمین هم این وسز مونده دلش میخاد من بغلش کنم بازی های مهیج بکنم ولی من نمیتونم و اون کلی ناراحت میشه حالا باید بازم استراحت کنم بدتر از همه اینکه رانندگی هم نمیتونم بکنم و کلا توی خونه گیر کردم فقط هر روز یاسمین و میذارم مهد کنار خونمون و میرم میارمش که خودش اصلا از این کار خوشش نمیاد و خیلی بی تابی میکنه غمگینگریه

 

ظبق این سونوگرافی:

سن نی نی: 23 هفته

وزن: 570 گرم

تعداد ضربان قلب: 159 bpm

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)