حسینحسین، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

حسین مامان و بابا

19 هفته و 3 روز

1395/2/28 11:51
نویسنده : مامان
152 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه 28 اردیبهشت 1395

19 هفته و 3 روز

به خاطر زائده ای که دیروز دکتر ضرغامی توی معده دیده بود مجددا امروز اومدم سونوگرافی دکتر بیانی تا کجددا چک بشه و شاید هم چیزی بوده که نی نی خورده و تا امروز هضم شده باشه پس از بررسی های دکتر بیانی مشخص شد توی معده چیزی نیست جز لخته خون و این لخته خون از جایی نیومده به جز جفت و این یعنی این که جفت از چند جا خونریزی داره که خیلی خطرناکه و حاملگی من رفت جزو حاملگی های پر خطر 

امیدوارم بتونم تا انته پیش ببرم و به سلامت گل پسرم و به دنیا بیارم

دکتر توصیه کرد که یک ماه دیگه مجددا سونوگرافی انجام بشه دکتر امانی هم که نتیجه سونو رو دید همین رو گفت و باید توی این یک ماه حابی استراحت کنم و کلی امپو و قرص بخورم بلکن مشکل حل بشه

البته خوذمونیما تقصیر خودمم هست تو این چهار ماه هم اسباب کشی کردم هم مریض داری کردم هم مهمونی مفصل و تولد گرفتم و هم مسافرت طولانی و سنگین رفتم ایشالا تا ماه دیگه که استراحت میکنم خوب شده باشه

سن نی نی ظبق سونو: 19 هفته و 1 روز

تعداد ضربان قلب: 150 bpm

وزن: 284 گرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)