حسینحسین، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره

حسین مامان و بابا

غذای کمکی

1395/11/19 23:19
نویسنده : مامان
94 بازدید
اشتراک گذاری

امروزه سیستم بهداشتی کشور بر مبنای اینه که غذای کمکی رو از شش ماه تمام شروع کنن ولی تجربه ثابت کرده وقتی بچه ها زودتر با غذاها اشنا میشن راحت تر طعمشونو قبول میکنن و اصطلاحا خوش غذا میشن منم تصمیم گرفتم غذاتو زودتر ولی ارام ارام شروع کنم پس بعد از واکسن چهارماهگیت و تموم شدن درد و تبش از شیره بادوم شروع کردم از یه قاشق غذاخوری و هر روز بیشترش کردم بعد از یه هفته لعاب برنج هم اضافه کردم صبح ها که باید نکسیوم بخوری و ظهر ها لعاب برنج و شب ها شیره بادام 

همین طور هر هفته یه غذای جدید میدم هفته سوم فرنی ارد برنج میدم و بعدش حریره بادوم کم کم شیر هم بهش اضافه میکنم 

به امید خدا پیش بریم ببینیم شما خوش غذا میشی یا نه 

سر شیر خوردن که بازی در میاری و روز ها شیر منو خیلی کم میخوری ولی خدا رو شکر شب ها خوب شیر میخوری 

کاش این رفلاکس لعنتی نبود 😐

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)