حسینحسین، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 11 سال و 4 روز سن داره

حسین مامان و بابا

ختنه سورون :)

1395/8/3 21:32
نویسنده : مامان
184 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتیم پیش دکتر نیک نژاد تو چهار راه قنات که دکتر فتحی معرفی کرده بودن و شما رو ختنه کردیم اول هی مامان نفس میگفتن من بمونم تو ماشین که من راضی نشدم بعد تو مطب میگفتن بشینم اتاق انتظار که اولش نشستم ولی بعدش طاقت نیاوردم و رفتم تو یه مقدارم حس فضولی داشتم میخواستم ببینم دکتر چیکار میکنه و اینکه تحمل صدای گریه هات از بیرون واقعا سخت بود از تو اقلا میبینم چیکار میکنن واسه همین رفتم تو 

الهی بگردم برات اگه مجبور نبودیم هیچوقت راضی به این کار نمیشدم البته برات بیحس کرده بوود و خیلی گریه نکردی ولی همون گریه های کمت هم دل ادم رو ریش میکرد 

خلاصه من خیلی خودم رو نگه داشتم ولی اخر سرش دیگه قندم افتاده بود و سرم گیج میرفت

تا خونه هم که اومدیم هی گریه میکردی و بعد خوابت میبرد ان شا الله حلقه ش هم زود بیفته و زیاد اذیت نشی

خدا رو شکر اینم تموم شد و یه مرحله دیگه رو پشت سر گداشتیم 

 

پسندها (1)

نظرات (0)