حسینحسین، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 11 سال و 4 روز سن داره

حسین مامان و بابا

۲۷ هفته و ۲ روز

1395/4/20 23:53
نویسنده : مامان
154 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دوباره برای سلامت جنین رفتم دکتر دلم میخواست یاسمین رو ببرم تو تا صدای قلبتو بشنوه ولی انقدر دکتر سونوگراف بداخلاق بود که هم یاسمین و راه نداد هم کلی به من توپید که مگه بچه بازیه و نمیخوای برو جای دیگه و ازین حرفا کلی حالم گرفته شد و اعصابم خورد شد ولی دیگه اومده بودم و ناچار همونجا سونو کردم

خدا رو شکر میگفت اثری از هماتوم نیست ولی اطراف جفت پر از کیسته حالا این یعنی چی و ایا خطر داره یا نه رونمیدونم و باید از دکتر امانی بپرسم اما صد هزار مرتبه شکر که گل پسرم سالم بود و حسابی توی شکمم شیطونی میکرد 

اما خودمونیما از یاسمین ریزه تری چشمک

 

طبق این سونوگرافی:

سن: ۲۶ هفته و ۴ روز

وزن: ۹۳۳ گرم

تعداد ضربان قلب: ۱۴۱ در دقیقه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)